جهت رفاه حال مشتریان داهواکیت، سفارشات ثبت شده طبق یکی از روش‌های زیر بسته به انتخاب شما هنگام ثبت سفارش، ارسال خواهد شد، و زمان دریافت سفارش توسط شما از شرکت حمل کننده بسته به نوع روش ارسال، ممکن است از چند ساعت تا چند روز به طول بینجامد.

ارسال کالاها در وبسایت در حال حاضر از روش های زیر انجام میشود:

 

1. ارسال توسط پیک ( شهر اهواز )
2.ارسال توسط پست پیشتاز (تمامی شهرها)
3. ارسال توسط شرکت تیپاکس
4. ارسال توسط باربری اتوبوسی

1.ارسال توسط پیک:

در حال حاضر ارسال توسط همکاران داهواکیت فقط برای مشتریان شهر اهواز قابل انتخاب و استفاده است. در صورت انتخاب این شیوه ارسال، سفارش شما در کمترین زمان ممکن و در همان روز به شما تحویل خواهد شد،از دیگر مزایای این روش این است که امکان پرداخت سفارش در محل خودتان با کارتخوان سیار نیز دارید. برای ارسال در این روش لازم است سفارش خود را قبل از ساعت 19:00 ثبت نمایید.

2.ارسال کالا توسط شرکت پست

ارسال پستی به صورت پیشتاز یکی از مطمئن ‎ترین راه ها برای ارسال مرسولات است که برای تجهیزات نظارتی این نوع روش ارسال توصیه می شود. مطابق قوانین پستی سازمان پست کالای خریداری شده ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری تحویل شما، مشتری گرامی میگردد.

جهت پیگیری های بعدی میتوانید شماره مرسوله ذکر شده را در سایت پست پیگیری نمایید .
با توجه به زمانبر بودن بسته بندی و ثبت گارانتی،پیشنهاد می گردد برای انتخاب این روش سفارش خود را قبل از ساعت 11:00 ثبت نمایید.

3.ارسال توسط شرکت تیپاکس:

این روش نیز همانند روش ارسال پستی کالا را تا درب مقصد تحویل داده می شود،مطابق قوانین پستی سازمان تیپاکس کالای خریداری شده ظرف مدت 2 الی 4 روز کاری تحویل شما،مشتری گرامی میگردد.

جهت پیگیری های بعدی میتوانید شماره مرسوله ارسال شده را در سایت تیپاکس رهگیری نمایید.با توجه به زمانبر بودن بسته بندی و ثبت گارانتی،برای انتخاب این روش بهتر است سفارش خود را قبل از ساعت 13:00 ثبت نمایید.

4.ارسال توسط باربری اتوبوسی

اگر امکان ارسال پستی وجود نداشته باشد، و یا بنابر در خواست مشتری از فروشگاه آنلاین، کالا ها می توانند از طریق باربری اتوبوسی ارسال شوند. در این روش مدت زمان تحویل سفارش بستگی به زمان حرکت اتوبوس ها به سمت مقصد مورد نظر و طول مسیر تا مقصد دارد.

توجه کنید در انتخاب این روش حتی اگر فروشگاه داهواکیت کالا را رایگان ارسال کرده باشد، هزینه انبارداری و پیک درون شهری برعهده مشتری می باشد.

ضمناً؛ تمامی سفارشات بالای ۱۰میلیون تومان به صورت رایگان ارسال می‌گردد.